Sat, Sep 12th, 2015

Fiat 500X ar putea primi o variantă de performanță Abarth

Photo & Video Sharing by SmugMug

Potrivit unor surse din cadrul Fiat, divizia Abarth ar putea pregăti o variantă de performanță a lui 500X. Sursele citate anunță o motorizare de 200 CP pentru crossoverul italian.

Fiat 500X, crossoverul italian de clasă mică, ar putea primi o variantă de performanță dezvoltată de Abarth. Potrivit unei surse din cadrul companiei italiene, conducerea Fiat este aproape de acordarea aprobării dezvoltării variantei respective. Alfredo Altavilla, COO-ul Fiat pentru piețele din Europa, Africa și Orientul Mijlociu, este unul dintre oficialii companiei care au confirmat public posibilitatea dezvoltării unei variante de performanță a lui 500X. În cazul în care va fi aprobată, varianta Abarth a lui 500X ar face parte dintr-o gamă extinsă, care va include roadster-ul Fiat 124 Spider și facelift-ul modelului 500.

În cazul în care va fi dezvoltată varianta de performanță a lui Fiat 500X, modelul ar lupta cu deja existentele Nissan Juke Nismo RS și Mini Countryman JCW. Motorizarea viitorului crossover de performanță al italienilor ar putea fi unitatea turbo de 1.75 litri care echipează modelul Alfa Romeo 4C, care ar urma să asigure în jur de 200 CP pentru crossoverul care va purta însemnele Abarth.

Alfredo Altavilla, oficialul Fiat citat de englezii de la Auto Express în privința acestei variante de performanță, a specificat că viitorul 500X va beneficia de aportul Abarth la toate capitolele. Asta înseamnă că manevrabilitatea, direcția și sistemul de frânare al lui 500X vor fi modificate de inginerii Abarth pentru a atinge așteptările care îi revin unui model care poartă sigla diviziei de performanță a italienilor. “Orice nouă versiune Abarth a unui model trebuie să aducă o îmbunătățire a performanțelor, altfel este inutilă”, completează Altavilla.

sursa: AutoExpress, www.automarket.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

All Rights Reserved