Sat, Apr 21st, 2018

Orice Romeo se poate indragosti de aceasta…Giulia. Are jante Vossen si fibra de carbon pe ici pe colo

  • Aceasta Giulia a primit un set de jante forjate de la Vossen
  • Au diametrul de 19 inch
  • Proprietarul a optat si pentru mai multe elemente din carbon

Proprietarul acestei Alfa Romeo Giulia a ales sa-si transforme masina cu un set nou de jante, o suspensie care coboara garda la sol si cateva elemente estetice din fibra de cabon. Acum atrage toate privirile atunci cand o scoate pe strada.

Italienii de la Alfa Romeo au parasit segmentul sedanurilor de clasa medie in 2011, atunci cand modelul 159 a iesit din productie. Intoarcerea, atat de asteptata, a avut loc in 2015 cand brand-ul din Torino a prezentat-o lumii intregi pe Giulia.

Construita pentru a se bate cu Audi A4, BMW Seria 3 sau Mercedes C-Class, aceasta a fost primita foarte bine de fani si a inceput sa adune numeroase premii inca de la inceput. Printre cele mai importante se numara si un loc doi in competitia Masina Anului 2017.

Posesorul acestui exemplar din Statele Unite ale Americii a vrut ca masina lui sa fie mai speciala decat celelalte, astfel ca a optat in primul rand pentru cateva elemente estetice din fibra de carbon, la nivelul grilei frontale sau al pragurilor, un difuzor de aer si desigur, o aripa spate discreta.

Piesele de rezistenta sunt fara indoiala jantele Vossen M-X1, cu diametrul de 19 inch, care sunt scoase si mai tare in evidenta de noua suspensie care coboara garda la sol si imbunatateste manevrabilitatea.

Nu stim cu exactitate ce motorizare ascunde aceasta Giulia sub capota, insa cu siguranta nu este vorba despre unitatea V6 de 2.9 litri, twin-turbo, dezvoltata impreuna cu “fratii” de la Ferrari. Aceasta se regaseste sub versiunea Quadrifoglio, dezvolta 510 cai putere si vine alaturi de o tractiune spate si o transmisie automata cu opt trepte sau una manuala cu sase rapoarte.

In schimb, fiind vorba despre un model de State, cel mai probabil vorbim de un alt propulsor pe benzina, si anume cel de 2.0 litri turbo, capabil de 280 de cai putere si 410 Nm cuplu intre 2.000 si 4.800 de rotatii pe minut. In aceasta configuratie, masina atinge 100 de km/h in 5.1 secunde, fara de 3.8 cat ii trebuie versiunii Quadrifoglio.

sursa www.4tuning.ro

Leave a comment

XHTML: You can use these html tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

All Rights Reserved